vrijdag 17 december 2021

Lectuur

Vandaag kreeg ik het verhaal van Elena in word-formaat. Het is niet dat ik niets anders te doen had maar ik heb er uren zitten in lezen. Ongelooflijk wat een verbeelding dat meisje heeft! En die viert ze bot in een tegelijk sprookjesachtig en sciencefiction verhaal! In een heel vlotte taal met een opvallend brede woordenschat vertelt ze over feeën, elfen, trollen, goden (maar ze noemt ze niet zo, eerder koningen) die leven in een feeërieke en tegelijk futuristische wereld waarin onder andere aan teleport wordt gedaan. Opvallend weinig fouten ook (ik denk dat ik de weinige fouten die ik heb ontdekt eens samen met haar zal bespreken). Ik was heel blij verrast!

Het boek van Ivo is ook aangekomen: daaraan begin ik morgen!

Vandaag wist Nany opnieuw precies wat ze gisteren had gegeten en zei ze dat ze echt had genoten van het feest. Toen ik haar vroeg hoe het kwam dat ze nu wel wist wat er op het menu stond, antwoordde ze al lachend dat ze de menukaart had teruggevonden en dat ze mij die gewoon voorlas! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten