vrijdag 3 december 2021

Interview

Deze avond (na een heel lekkere "boeuf bourguignon" die we gezellig samen bereidden) nog gekeken naar een interessant interview met de auteurs Michel Yves Bollorée en Olivier Bonnassier, over het tot stand komen van dat boek dat ik graag zou kopen. Een beetje lang interview, weer in het Frans maar een heel duidelijke en verstaanbare uitleg. Jammer dat er nog geen Nederlandse vertaling bestaat (nee, ik voel me niet geroepen!). 

December is steeds opnieuw een maand met zoveel onkosten (Sinterklaas, hernieuwing abonnementen, verzekeringen, etc. bovenop de gewone maandelijkse facturen én medische of andere kosten, plus voor ons, rond deze tijd, de ene verjaardag na de andere en binnenkort - hopelijk- een kerstfeestje) dat ik voor de rest altijd probeer de maand zo zuinig mogelijk door te komen. Maar nu heb ik heel veel zin om  "foert" te zeggen en zelfs geen rekening te houden met ons voornemen geen boeken meer te kopen!

2 opmerkingen:

  1. Leef toch een beetje in plaats van dat eeuwige gierige gedoe.
    Zuinigheid is niet meer voor mensen van jullie leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O maar we zijn niet gierig en zelfs niet zuinig genoeg, dat is juist het probleem!

      Verwijderen