woensdag 15 december 2021

Twee boeken op komst

Nany verwachtte een "verrassingsbezoek" gisteren maar die persoon heeft ze niet gezien. Ze leek zo ontgoocheld aan telefoon (hoewel ze gisteren in de gangen van het rusthuis nog eens mijn vriendin Denise tegenkwam, wat haar dan weer plezier deed) dat ik verklapte wie haar normaal gezien zou bezocht hebben. Ondertussen weet ik via zus dat in de familie van die bezoekster een ongelukje is gebeurd en dat er daardoor geen tijd overbleef om naar Nany te gaan. 

In onze verre familie is een serieuzer ongeluk gebeurd (een valpartij met vrij erge gevolgen) en daaromtrent heb ik heel lang aan telefoon gehangen met onze (achter)nicht G. uit Hoksem. Ik zal het daar desnoods later uitvoeriger over hebben.

Uiteraard heb ik vandaag niet enkel aan telefoon gehangen. Ik heb onder andere een boek besteld. Tja, toch... en nee, niet het boek waarover ik het al zo lang heb, wel het nieuwe boek van Ivo Hermans. En... (ik wist al dat ze eraan bezig was) Elena vroeg me in een mail of ze me het boek, dat ze aan het schrijven is (ze heeft al meer dan 60 A4-bladzijden geschreven), zou doormailen of wachten tot het af is.  Uiteraard wil ik liever opvolgen wat ze schrijft, dus dat typoschrift verwacht ik ook heel binnenkort! Spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten