vrijdag 1 november 2019

Allerheiligen

Vandaag is het Allerheiligen (en dus pas morgen Allerzielen waarop men de overgeganen herdenkt).

Het heeft praktisch de hele dag geregend: geen bezoek aan kerkhoven.
Wel begon ik op mijn gemakje de salon op te ruimen en te stoffen tot Roger het werk van mij overnam.
Op een dik uur tijd was hij klaar (stoffen, stofzuigen). 'Dweilen doe je best pas vlak voor ons bezoek aankomt', raadde hij me aan. Hij heeft gelijk. De ruiten, tja, die zullen weer overschieten.

Voor mij was het een heel rustige dag. Veel lectuur en een lang telefoontje van Nany die nog steeds aan het bedisselen is over wat er allemaal moet gebeuren voor haar verhuizing naar het rusthuis.

Deze avond een gratin van witte kool en gehakt klaargemaakt. Heel lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten