zondag 18 oktober 2020

Tabula rasa

Vandaag gingen Roger en ik elk zozeer op in onze eigen bezigheden dat we er zelfs niet aan dachten even te gaan wandelen... en nog geen tien zinnen tegen elkaar hebben gezegd. Nee, we zijn niet boos maar we hebben niet de gewoonte te babbelen om te babbelen. Iets wat mijn moeder Nany trouwens niet begrijpt!

Wel was ik van plan deze avond samen met Roger naar de eerste aflevering van "Tabula rasa" te kijken. Hendrik had ons die serie aangeraden, ik had er lovende commentaren over gelezen en ik wilde vandaag echt naar die eerste aflevering kijken. Roger bleek echter geen zin te hebben! Dus heb ik maar in mijn eentje gekeken en ik vond het echt goed, boeiend zelfs! Als Roger (die ondertussen, weet ik, ook het een en ander heeft opgezocht over die serie) morgen mee wil kijken, zal ik zonder morren die eerste aflevering een tweede keer bekijken. Als Roger toch liever niet meekijkt, tja, dan kijk ik maar in mijn eentje verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten