maandag 22 maart 2021

btw-listing

Vandaag weer uren verloren met het proberen indienen van mijn klantenlijst (povere lijst trouwens voor 2020!). 

Deze avond kwam zelfs Hendrik er aan te pas, via telefoon en het overnemen van mijn pc. Conclusie: mijn pc herkent mijn identiteitskaartlezer niet (jawel, toch hadden we de nodige apps geïnstalleerd), ik probeer morgen nog eens via de pc van Roger en hoop dat ik dit jaar beter mijn weg vind in het doolhof van de overheidswebsite maar... we hebben ook meer dan anderhalf uur een gezellige babbel gevoerd met Hendrik!

Hij vertelde me onder andere dat hij van veel mensen hoort dat ze eigenlijk niet terug willen naar hun vroeger drukke leven. Ikzelf heb dat gevoel ook heel fel en ik begin al te panikeren als ik denk aan alle afspraken die er zullen gemaakt worden na deze crisis. Eigenaardig genoeg wil ik tegelijk heel graag iedereen terugzien.

Ik hoop zo dat ik morgen via de pc van Roger die povere klantenlijst kan indienen... want ik riskeer een boete van 3000 euro als ik het niet doe! In feite is dat een probleem dat zich elk jaar herhaalt!    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten