vrijdag 1 mei 2020

Jozef Weyns

De volgende monografie is aangekomen en ik heb er vandaag al uren aan besteed. Deze keer wordt Jozef Weyns belicht door zijn schoonzoon.
Ik heb een beetje gewerkt aan de lay out, ik heb foto's ingevoegd maar kreeg ze vaak niet op hun plaats (ik ken eigenlijk niets van tesktopmaak), ik kreeg de bladzijdenummering niet ingevoegd na de sectie-einde. Dochterlief had me daar eens uitleg over gegeven, maar ik begreep niets meer van wat ik toen genoteerd had. En uiteraard kon ik niet weerstaan aan af en toe al delen van de tekst te lezen. Het wordt een heel boeiende Limburgse Monografie! Maar ik ga er nog uren werk aan hebben... en ik vrees zelfs dat ik dochterlief zal moeten aanspreken!

Bij wijze van ontspanning deze avond verder gekeken naar "Verlengd weekend". Niet slecht maar... weer vond ik het iets te lang voor  de boodschap.

O ja, deze keer bereidden we onze linzensoep met roze linzen en dat was heel lekker. Alleen vind je die linzen niet zo gemakkelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten