woensdag 2 augustus 2023

Regen en foto's

Weer veel regen vandaag en het was koud ook (amper 19°c). 

Na lang nadenken over de foto's van Nany had ik besloten er toch in te snoeien. Vandaag bekeek ik alle foto's van een eerste album. Ik haalde er vooral foto's uit die wij zeker niet zelf hebben. Foto's van voor ons onbekende mensen, van iemand van ons vijven zonder Nany erbij, foto's van landschappen liet ik in het album zitten. Van dat ene album hield ik uiteindelijk ongeveer 150 foto's over. De bedoeling is die te scannen (gelukkig deed mijn moeder het beter dan mijn vader: praktisch overal schreef ze een datum bij - die ik uiteraard overnam). Maar... er liggen nog meer dan 15 albums (ja, er zijn er na 24 oktober 2022 nog meer gevonden) te wachten:  ofwel moet ik nog strenger snoeien, ofwel wordt dat ettelijke uren scannen.  

En, vroeg ik me deze avond af: wat doen we daarna met de foto's die ik niet heb weerhouden, met de albums? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten