zondag 5 september 2021

Het was lang geleden

Tenminste, ik had de indruk dat ik ze al lang niet meer had gezien, de kindjes, en Eva zei me hetzelfde. 'Opa is nog wel de tent komen opzetten maar daar was jij niet bij', preciseerde ze. 

Nu werd de tent afgebroken en was ik er wel bij. We hebben heel veel gespeeld en vooral gepraat, Elena, Matthias, Eva en ik: over hun nachten in de tent, over de school, over hun hobby's, hun vriendjes, over mijn grootmoeders en zelfs over religie. Boeiend allemaal! We genoten van het eindelijk mooie weer op hun terras, waar we, om de avond te eindigen, door dochterlief en schoonzoon nog vergast werden op een heel lekkere barbecue en heerlijke wijn. 

Voor Roger en ik terug naar Haspengouw reden, zaten we nog een poosje in de tuin bij het "kampvuur" te genieten van de duisternis die inviel. Ik vond het echt een supergezellige dag!

O ja, heel belangrijk: we hebben elkaar allemaal weer een kus gegeven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten