donderdag 30 september 2021

Shoppen

Nee, ik ben niet gaan shoppen. Nany wel, met mijn zus, ter gelegenheid van een verkoopmiddag in het rusthuis. Deze avond belde ik haar en wat een enthousiaste moeder kreeg ik aan de lijn! Ze had enkele heel mooie (zus stuurde me foto's) kledingstukken gekocht en had er echt van genoten! 

Dat heeft ze altijd al graag gedaan, Nany, samen met haar vriendinnen vroeger, of met zus. Ikzelf vind shoppen echt niet aangenaam (zeker niet als het gaat om kleren passen) en ik heb het me dikwijls verweten dat ik niet eens de moeite deed om met mijn moeder de winkels af te lopen. Langs de andere kant, als ik het had gedaan, ik weet zeker dat ik er zo slecht geluimd zou van geworden zijn dat ik niet meer genietbaar zou zijn!

Maar kom, Nany was heel tevreden over haar dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten