dinsdag 20 juni 2023

Na de logeerpartij

Het heeft vandaag flink geregend in Vlaanderen. In Limburg bleven we gespaard (hoewel, een regenbui zou welkom zijn geweest, want we haalden weer de 30°C). 

Ik heb de twee laatste dagen vooral gelezen, correspondentie ingehaald en opgeruimd (en ik moet nog een plekje vinden om nieuwe tekeningen, die ik van de meisjes cadeau kreeg, op te hangen). Vandaag deden we onze wekelijkse boodschappen en heb ik dat boek, waar ik al zo lang naar verlang, besteld. Toch online omdat ik het daar (op een Franse site) vond voor zeven euro goedkoper dan de winkelprijs. Dat betekent wel nog enkele dagen wachten op de levering (maar tegen dan zal ik "Brieven uit de hel" dan ook eindelijk uit hebben). 

Ik ga nu trouwens verder lezen (maar eerst even virtueel verder lopen naar Rocamadour - in de regen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten