zondag 11 juni 2023

"Dieu, la science, les preuves"

We gaan dit jaar weer niet op reis (eigenlijk vermoed ik dat we nooit meer op reis zullen gaan) en dus besloot ik dat ik mezelf een pleziertje zou gunnen, een cadeautje. Volgende week wil ik het boek "Dieu, la science, les preuves" kopen (niet online, want ik wil er eerst even kunnen in bladeren).  

Wel, nadat ik deze avond mijn lectuur van "Brieven uit de hel" even onderbrak, kreeg ik van YouTube dit interview met een van de twee auteurs van "Dieu, la science, les preuves" voorgesteld! Ik ging bijna schrijven dat het weer toeval is maar ik had inderdaad al enkele keren "gegoogeld" naar dat boek de laatste weken.

Dat interview was op "La télé de Lilou", dat ik soms volg. Deze keer vond ik dat "Lilou" geregeld vrij domme vragen stelde maar... het gevolg daarvan was dat auteur Bonnassies in zijn antwoorden soms een heel duidelijke en vrij lange uitleg kon geven. Hij beweert onder andere dat de wetenschap op het punt staat een kentering mee te maken! ?

Volgende week vraag ik aan Roger om tijdens onze boodschappen even een boekenwinkel binnen te lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten