vrijdag 11 januari 2013

Luie dag terwijl anderen werkten

Terwijl die werken aan ons huis aan de gang waren, heb ik lui in de relax zitten lezen. Ik had immers geen vertaling te maken, verder schoonmaken had geen zin, gaan wandelen was onmogelijk, en in administratief werk had ik helemaal geen zin. Ik had wel een plaid over mij getrokken, want het was koud met de voordeur die  openbleef omdat die mannen constant binnen en buiten liepen. Ze hebben mooi werk geleverd (maar er volgen nog werkzaamheden, na de vrieskou – het vriest eindelijk!) en hebben de boel opvallend proper achtergelaten.

Nu, om eerlijk te zijn, ik heb genoten van deze luie dag! Ik heb ook oude foto’s van Roger zitten bekijken en viel onder andere op dit schattig filmpje dat hij op 6 december maakte van Elena:

 

Elena maakt van zichzelf een “mooi meisje”

 

Ik weet niet van wie Elena die uitdrukking “mooi meisje maken” heeft! Zeker niet van mij. Van Lutti, de onthaalmoeder? Of van Moeke, haar andere grootmoeder?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten