zondag 27 januari 2013

Zo zal het hier binnenkort ook aan toe gaan!

Heel luie zondag vandaag! Ik wilde zo graag weer eens wandelen, maar het heeft praktisch de hele dag geregend en heel fel gewaaid. Alle sneeuw is deze avond wel verdwenen.

De dooi is ingezet en ik verwacht dus dat binnenkort de werken aan ons huis zullen verdergezet worden. En daarna zullen we eindelijk onze boeken kunnen schikken op de nieuwe plafondhoge schappen die Roger heeft gefabriceerd voor onze “bibliotheek”. Enerzijds kijk ik daar al naar uit, maar langs de andere kant, ik weet nu al dat het er zal aan toe gaan (na eerst alle stof te hebben opgezogen met de stofzuiger) zoals in dit filmpje van een blogger waar Roger mij vandaag naartoe stuurde: http://blog.zog.org/2012/12/een-nieuw-weekend-een-nieuw-stukje-bibliotheek.html

En het zal natuurlijk veel minder snel gaan dan in dat versneld filmpje! Glimlach

2 opmerkingen: