maandag 19 oktober 2015

Enkele foto’s van gisteren

Vandaag was het vooral boodschappendag. Buiten de gewone boodschappen zorgden we nog voor de verzekering van Subaru 2.

Deze ochtend had ik bij mijn ontbijt een van de twee kweeperenconfituren van Bernadette geproefd en die viel heel goed mee (normaal gezien maakt Roger gelei van onze kweeperen). Daarom besloot ik deze avond een experiment te wagen.

Na onze butternutsoep (moet je nu schrijven “butter nut” of “butternut”?) die ik serveerde met wat geraspte kaas (ontzettend lekker!) aten we fazantenfilet met champignons en kweeperencompote die ik zonder suiker in de magnetron klaarmaakte. Gewoon enkele kweeperen in stukjes gesneden en zonder suiker maar wel met een bodempje water 15 minuten in de microgolf gezet. Ook bijzonder lekker!Glimlach

En na het eten, terwijl ik verder las in een boek van Simenon, laadde Roger zijn foto’s van gisteren op. Ik serveer er enkele hieronder als herinnering aan een bijzonder vriendschapsfeest.

AA184630 Met Seany, Koen en Paul S. Foto Roger

AA184634 Dirk A., Marieke, Karel en Roger. Eigen foto

AA184641 Jopie, Bernadette, Peter en Dirk A.

AA184652 Met Liliane, Karel en Dirk A.

AA184660 De muzikanten stemmen hun  instrumenten

AA184661 Vlak voor het optreden van Koen, Jopie en Juan: met Bernadette, de vrouw van Juan

AA184696 Toen genoten we!

AA184666 Liliane en Karel

AA184677 Met Koen, Jopie, Juan en Bernadette (foto’s Roger)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten