woensdag 10 mei 2023

Nany zou 92 jaar zijn geworden vandaag

Vandaag had Roger een afspraak met zijn cardioloog. Weer dat wachten (gelukkig minder lang dan gewoonlijk deze keer) en na de raadpleging snel terug naar de ziekenhuisparking wandelen door de regen.  

Omdat we toch al in Sint-Truiden waren, reden we naar de enkele winkels waar we wekelijks ons proviand kopen. En ondertussen bleef het maar regenen. Pas terwijl ik veel later ons avondmaal begon klaar te maken, kwam de zon even vanachter de wolken piepen.

Na het eten (onder andere een heel lekkere venkelgratin: ik had mijn bechamelsaus vervangen door geklopte eieren en dat bleek een uitstekende ingeving te zijn geweest) en de afwas kreeg ik een heel eigenaardige gedachte: "En nu ga ik naar Nany bellen voor haar verjaardag"! 

Uiteraard heb ik niemand gebeld, Nany is er immers niet meer om haar 92ste verjaardag te vieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten