dinsdag 9 mei 2023

Even rust

Ik vond gisteren dat Roger heel moe leek na het "babysitten", dus maakten we er vandaag een vrij rustige dag van. Toch heeft Roger nog geprobeerd vriend Karel telefonisch te bereiken, hebben ze elkaar eindelijk getroffen na enkele onbeantwoorde telefoontjes over en weer en hebben we een - voor Karel en voor ons - nog vrije dag gevonden waarop we konden afspreken deze maand. 

Ik hou echt niet van zo'n druk leven en ik vraag me vaak af hoe ik het dan wel deed, voor die lockdown (die mij deed inzien dat ik daarvoor veel te veel verplichtingen aannam), om, buiten mijn toenmalige vertalingen, afspraken, andere verplichtingen en huishoudwerk, nog tijd voor mezelf over te houden? 

En echt, ik heb daar nood aan, aan tijd voor mezelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten