vrijdag 27 oktober 2023

Weer een overlijden

Het zijn rustige dagen. Het regent, Roger hoest nog wat feller, mijn hoest is verminderd. We maken een beetje schoon, maar slaan het poortgebouw weer over: veel te koud en te nat. En we vragen ons af of we, ondanks het afraden, toch niet eens naar nicht Jeannine moeten gaan.

Tussendoor lees ik, kook ik, beantwoord ik mails, kijk ik naar de allerlaatste video van "Ava Medusa", video die ze vlak voor haar overlijden opnam en die door haar vader werd gepubliceerd na haar dood. Haar vader vertelt dat ze helemaal op het laatste haar kanaal ook een nieuwe naam gaf: "Fio Ava", omdat "Ava Medusa" weinig christelijk klonk.

En dan rinkelt de telefoon deze middag: het nichtje van Jeannine vertelt ons dat haar tante, Rogers nicht Jeannine pas is overleden! Hoewel het nieuws niet helemaal onverwachts kwam, waren we er niet goed van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten