woensdag 8 november 2023

Het regent weer!

Wekelijkse boodschappen vandaag. Niet te sterke wind, niet te koud en geen regen gehad ondanks de zware lucht. Gelukkig, want voor een bepaalde aankoop moesten we van winkel tot winkel lopen voor we "het" vonden. 

Ik heb Rogers ritme nooit kunnen volgen tijdens het wandelen maar vandaag hing ik, zoals meestal sinds mijn RA, weer aan zijn arm. Vreselijk was dat voor mijn gewrichten: hij "sleurde" me verder terwijl hij zelf vond dat ik hinderlijk "aan hem trok" (natuurlijk, ik kon hem sowieso nooit volgen, laat staan nu) en hij begreep na de boodschappen niet waarom ik weer zo'n pijn had in al mijn ledematen 😀! Dat Roger niet is gemaakt voor een job in de zorg, dat wist ik al langer! 😉

En dan, we waren pas thuis, begon het weer te regenen en kwam er een meer dan lichte wind op. En het regent nog steeds nu: ik hoor het tokkelen op de metalen vensterbank achter mijn rug. 

Ik kijk ondertussen naar de jongste aflevering van "Les Pionniers" met Céleste (van "Bunker sauvage") en zijn Charlotte.  Zij hebben ook heel veel last van de herfstregens en -wind in Italië. En... ze stellen ons aan het einde van de video een spin voor die al een hele tijd met hen mag meereizen (omdat die spin zorgde dat ze niet te veel last kregen van muggen)! 👍

Geen opmerkingen:

Een reactie posten