vrijdag 24 november 2023

Nog even over Jeannine...

Liliane vertelde me deze avond ook dat in "Het Belang van Limburg" een artikel stond over Rogers nicht Jeannine. 

Ze had gelijk: ik heb het deze avond laat nog gevonden. En zelfs nog gretig gelezen voor het slapengaan (ik merk, terwijl ik verifieer of mijn link wel werkt, dat die pagina eigenlijk enkel voor abonnees is. Hoe komt het dan dat ik het artikel wel kon lezen?). 

Maar kom, ik kon het dus lezen en ik herkende daarin heel goed Rogers nicht die ik graag zag... al ging ik niet steeds akkoord met haar (en zeker niet wat haar wijze van overlijden betreft, omdat ik weet dat ze die ziekte en ademnood had kunnen vermijden als dokters haar meer uitleg hadden gegeven over bepaalde bijwerkingen van medicijnen). 

Roger vertelt me dat Ludo V. hem zopas ook een link naar dat artikel stuurde! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten