zaterdag 20 april 2024

Huishouden en "ontspanning"

Buiten het beantwoorden van lieve telefoontjes, mailtjes of virtuele kaartjes van familieleden en vrienden, probeer ik Roger elke dag een klein beetje te helpen in het huishouden. Hoewel, veel stelt mijn bijdrage niet voor: wasgoed sorteren of plooien, groenten schillen en snijden maar vooral richtlijnen geven. Ik merk wel dat ik het huishoudwerk voor hem probeer te beperken tot het allernoodzakelijkste... en dat dat oké is!

Vandaag stelde YouTube me als "ontspanning" opnieuw een interessante documentaire voor over de zaak Dutroux. Dat werden onder andere onaangename herinneringen aan een tijd waarin we als ouders bang waren voor onze adolescente dochters als ze alleen op stap waren. En weer kreeg ik de indruk dat de zaak niet grondig genoeg werd onderzocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten