woensdag 10 april 2024

Verrassingen

Het werd een minder luie dag dan ik vermoedde. Veel administratief werk, aanvragen van thuisverpleging voor wondverzorging en zo, bestellen van een rollator (met krukken lopen gaat me echt niet zo goed af), papieren klaarmaken voor de hospitalisatieverzekering, enzovoort. 

Het werd echter ook een dag vol aangename verrassingen: telefoontjes van onder andere zus Bie, Hendrik en enkele buren, mailtjes van vrienden en dan... als de thuisverpleegster komt kennis maken, blijkt ze een buurvrouw te zijn. Ik wist niet dat ze verpleegster was (ik kende haar slechts oppervlakkig hoewel we al enkele keren interessante conversaties voerden op dorpsactiviteiten). 

En dan... deze avond Roger die me verrast met een uitstekende venkelsoep (met restjes van de venkel die ik hem gisteren liet gratineren)! Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten