zondag 14 april 2024

Naar Mexico (virtueel uiteraard)

Geen enkele verplichting vandaag (maar ik zou toch niets kunnen doen), dus een beetje lectuur, een beetje muziek (onder andere iets prachtigs dat de aannemer ons gisteren liet ontdekken én het heel oude "Le temps est bon" van Isabelle Pierre) en daarna wat rondgehangen op het internet.

Ik kwam terecht op een video over een heringerichte bus waarmee een gezin van vijf rondtoert (een vroegere droom van mij die nooit in vervulling zal gaan maar gelukkig kun je nu ook virtueel op reis).

Ik ging ook kijken naar de wekelijkse video van de Frans-Belgische familie Coste die nu in Mexico woont. En herinnerde me toen dat één aflevering van "De Mosterd van Meus" (VRT) zich ook in Mexico afspeelt. Dat was dus het volgende waar ik naar keek (nog slechts een maand beschikbaar, als ik me goed herinner)! 

Wat een belevenis was dat en wat een lekkers werd daarin geserveerd! Ik kreeg er honger van (en gelukkig bleef er nog linzensoep over voor deze avond). 

Ondertussen belde Roger een hele tijd met vriend Karel.

Een heel rustgevende zondag dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten