dinsdag 8 juli 2014

Regen, cadeautjes en gesakker

Heel de dag regen vandaag! Wat een geluk dat we boodschappen moesten doen zodat Roger toch voldoende beweging kreeg. Daarna gingen we ook bier kopen… En weer kregen we van Lieve twee flesjes cadeauGlimlach. Ze vertelde ons over het geslaagde Klaproosfestival vorige zondag in Opheers.   Ik was oorspronkelijk van plan geweest daar met de kinderen naartoe te gaan, maar te voet leek het ons wat te ver.

Thuis wilde ik eerst zorgen voor de belastingaangifte van de KVLS. Omdat ik geen formulier had gekregen, ging ik online maar deze keer vond ik echt niet hoe ik dat kon doen. Roger wilde daarna voor de aangifte van Heemkunde zorgen en toen hij mij zag sukkelen en hoorden sakkeren, belde hij naar de belastingdienst: de belastingformulieren voor vzw’s zijn nog niet opgestuurd. We mogen ze binnen een week of twee verwachten. Ik heb nog voor mijn btw-aangifte gezorgd (en weer gesakkerd), onze belastingaangifte voorbereid (maar die dien ik morgen of overmorgen in: ik had me vandaag al genoeg geërgerd en zenuwachtig gemaakt).

Daarna wat opgeruimd: ik stond er niet bij stil dat zodra de auto er zou zijn, ook al onze bagage moest opgeborgen worden. Ik ben er nog niet mee klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten