vrijdag 9 december 2016

Bevingen en kwantumfysika

Na nog wat schoonmaakwerk en een bezoek aan de kringwinkel (waar we enkele Westmalle-glazen kochten) maakten we vandaag nog eens een vrij lange wandeling in Bevingen.
Deze keer liepen we het bos niet in, wel de velden. Waar we een paar keer deze "contraptie" tegenkwamen:


Weet iemand waarvoor dit dient? (Foto's Roger)
  Het "mysterieuze tussen de bomen verscholen kasteel" (foto Roger)

Deze avond heb ik gekookt voor vandaag en zondag (ik vermoed dat ik die dag geen tijd zal vinden om voor eten te zorgen, maar daarover later meer). En zorgde Roger dat Sinterklaas volgende nacht kan langskomen.




Foto's Roger
Daarna bracht ik bijna twee uur aan telefoon door: eerst keuvelen met Hendrik, daarna Nany die weer heel veel te vertellen had (haar leven is nog drukker dan het onze: ik vind het goed voor haar,want zij heeft dat nodig maar aan mij zou het niet besteed zijn) en uiteindelijk onze dochter die bepaalde zaken wilde afspreken voor het weekend.

Ik bedacht, terwijl ik later een vrij belangrijke mail van Bernadette beantwoordde (het ging over de poëzieavond in Heers volgende maand en over Juan die misschien zou komen spelen), dat als iemand mij vanuit een andere dimensie observeert, die persoon moet denken dat ik heel graag "babbel" terwijl ik dat in feite helemaal niet graag doe! 😊

Toen ik deze avond laat even tijd voor mezelf kreeg, zocht en vond ik dit. Het is wel weer in het Frans, sorry! Maar voor mij is het een bevestiging van wat ik al tientallen jaren aanvoel.

1 opmerking:

  1. Een vriend mailt me zopas dat die "contraptie" een veeborstel is en inderdaad: https://www.schippers.be/nl/rundvee/verzorging/koeborstel-8918/?gclid=Cj0KEQiA7K7CBRCrwt26v5uHs98BEiQA0JzsZ77lU9pLe0eG71e4cbqOAYTMeLmF3n9d0uFTQpJc1jUaAsrr8P8HAQ

    BeantwoordenVerwijderen