maandag 7 maart 2011

De zaak Koekelberg en normvervaging

Ik had misschien beter als titel gekozen: ‘Telepathie’.

Uiteraard volg ik de zaak ‘Koekelberg’ maar ik was niet van plan er iets over te posten. Wat had ik meer kunnen schrijven dan dat die hele zaak me deed walgen, dat ik het vreselijk vind dat er op die manier wordt omgegaan met ons belastinggeld en dat ik niet begrijp dat bepaalde hooggeplaatsten niet inzien dat wat ze doen gewoon gelijk staat met diefstal. Natuurlijk had ik er een heel essay kunnen aan wijden, maar daar (en zeker voor het nodige opzoekwerk) heb ik de tijd niet voor (ik was al blij dat ik deze avond nog een tweetal uurtjes voor mezelf heb kunnen verder schrijven).

En dan krijg ik ineens volgende link van Roger. Voilà (zoals ze in het Frans zeggen): daar lees je ongeveer wat ook in mijn hoofd omging!

http://www.nieuwpierke.be/forum_voor_democratie/nl/node/950

Geen opmerkingen:

Een reactie posten