vrijdag 4 mei 2012

Live Writer plots in orde!

Ik was niet zo tevreden over mijn laatste post via Google (te bewerkelijk!). En ik was niet de enige: Roger verweet me dat ik zijn minst mooie foto’s heb gepubliceerd.

Tja, ik wilde eigenlijk voor mezelf uitmaken hoe ik voortaan verder zou kunnen bloggen zonder de hulp van Live Writer en ik keek voor de rest niet op veel details. Roger heeft dus gelijk!

Na dat (terechte) verwijt probeerde ik nog eens Live Writer uit. En zie het resultaat!

Vermits waarin  ik nu zit te typen alles weer oké lijkt, plaats ik hier enkele mooiere foto’s die Roger gisteren maakte. Van dat vakwerkhuis én het kasteeltje van Chantal zaliger.

Berlingen, Berlingenstraat tegenover de kerk: vakwerkhuis in renovatie (praktisch volledige heropbouw)

Berlingen, Berlingenstraat tegenover de kerk: vakwerkhuis in renovatie (praktisch volledige heropbouw)

Berlingen, Berlingenstraat tegenover de kerk: vakwerkhuis in renovatie (praktisch volledige heropbouw)

Borgloon, Sint-Truidersteenweg: het kasteeltje van de Hulsberg

Borgloon, Sint-Truidersteenweg: het kasteeltje van de Hulsberg Foto’s Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten