maandag 9 maart 2015

Handige Roger

Na onze boodschappen (veel minder mooi weer dan gisteren vandaag) ging Roger in de tuin werken. Ik zag hem vanuit de keuken het laatste snoeisel van vorig jaar (eindelijk!) wegwerken en ik voelde me blij: dit jaar zouden we dus eindelijk nog eens van de tuin kunnen genieten. Ik bedacht zelfs dat ik desnoods zelf om de twee weken het gras zou afrijden. Met onze nieuwe (nog niet gebruikte!Knipogende emoticon) elektrische grasmaaier zou dat kinderspel zijn volgens vriendin Liliane.

Maar dan zag ik Roger ineens andere bomen snoeien! Bedroefde emoticon 

Ik stopte even met koken en ging hem vragen of dat echt nodig was. Ja dus.

‘Maar dan blijft dat snoeisel weer heel de zomer liggen’, opperde ik. ‘Ik zal het wel opruimen!’, antwoordde Roger. We zullen zien…

Na het avondeten zette Roger zich aan de naaimachine: een lange broek van mij moest worden ingekort en Roger naait immers veel beter dan ik!Glimlach


P3090272 Eigen foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten