zondag 22 maart 2015

Moe na een prettig weekend met Hendrik

Vrijdagavond kwam Hendrik aan. Dat werd weer enkele keren de wasmachine laten draaien en tot ver in de nacht discussiëren na het avondeten. Zaterdag regende het: we besloten naar Ikea te gaan. Daar was het echter onaangenaam druk. Daarna weer een lange avond zitten filosoferen.

Vandaag was het koud maar droog. We wandelden op een uurtje van Mettekoven naar Helshoven en terug. Ondanks de koele wind gaven de vele wilde narcissen me een lentegevoel.

P3222574

P3222576 Een dassenburcht?

P3222578

P3222581 Foto’s Roger

20150322_155348

20150322_155421

20150322_160536 Foto’s Hendrik

Terwijl ik voor ons avondeten zorgde, heeft Hendrik de binnenkant van mijn pc schoongemaakt met geperste lucht. Dat was al een hele poos echt nodig maar ik durfde het niet zelf te doen. Bedankt, jongen!

Na het eten trokken we naar Tongeren waar we nog een klein uurtje wandelden, iets dronken in een (niet echt aantrekkelijk) café vlakbij het station en daarna Hendrik op de trein zetten. Een heel prettig weekend maar nu ben ik wel moe! Glimlach

O ja, de KVLS organiseerde vandaag een literair ontbijt in Hasselt maar daar zijn we uiteraard niet naartoe gegaan: ten eerste werden we deze zondag toch te laat wakker en ten tweede had Hendrik helemaal geen zin in het luisteren naar gedichten. Knipogende emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten