dinsdag 1 december 2015

Wat ik al lang vermoedde blijkt dus waar te zijn volgens kenners!

Deze middag heb ik mijn vertaling geleverd (en de klant schrok ervan, met reden: zulke snelle prestatie heb ik nog nooit geleverd, maar ja, ik wil ook liever vanaf morgen vrij zijn om onze nieuwe kleindochter te verwelkomen Glimlach).

Alleen was ik daarna zo suf dat zelfs een mailtje beantwoorden niet meer ging. En dus las ik ook niet wat Roger mij aanraadde online te lezen. 

De rest van de middag heb ik (nadat mijn vingers en mijn geest wat hadden gerust) mails beantwoord en deze avond, nadat we soep gevolgd door zuurkool hadden gegeten, eventjes aangenaam gechat met Hendrik waarna ik me ineens herinnerde wat Roger mij deze middag had aangeraden te lezen.

Ik heb het nu pas  gelezen.

Mijn vermoedens worden dus bevestigd door iemand die het kan weten! Lees zelf maar hier!

Hoe komt het toch dat al onze linkse vrienden dat ontkennen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten