woensdag 10 februari 2016

Over hypertensie,meningsverschillen, enzovoort

We reden vandaag naar Luis Ruiz die de boekhouding van de KVLS overneemt. Al in het naar daar rijden, voelde ik mijn bloeddruk stijgen, mijn zenuwen razen en maagzuur opkomen: ik zou dus weer geconfronteerd worden met geldzaken!
Mijn zenuwen tierden zo fel dat Luis het meteen aanvoelde!

Gelukkig begreep hij mijn uitleg heel snel omdat hij, in tegenstelling tot Boudewijn (die eerst het penningmeesterschap zou overnemen), vertrouwd is met een rekenblad.

Daarna nog even boodschappen gedaan (onder andere tabak en Denicotea-filters gekocht) en, na enkele huishoudelijke taken en het avondeten, met Roger beginnen kijken naar "Eigen kweek". Ik had die serie al gezien en vond die goed, maar Roger wilde zelfs niet de eerste aflevering uitkijken. Hijzelf vond die immers ondermaats.

In Sint-Truiden hoorde ik in een winkel dat de werken op de Grote Markt wel degelijk nodig zouden zijn: de rioleringen waren in te slechte staat.

Pamfiel eet en drinkt maar veel beterschap valt er niet te bespeuren.

En het heeft de hele dag geregend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten