vrijdag 26 februari 2016

Zoveel gedaan... Maar weer geen tijd voor mezelf!

Vandaag 3 uur schoongemaakt (maar geen tijd gehad voor de werkkamer: ons mooie oude huis is te groot voor mijn rug!). 1 uur vertaald (deze keer niet zo'n interessante tekst). Iets langer dan 2 uur de drukproeven van het jongste nummer van Oostland nagelezen (weinig fouten deze keer). 1 uur gechat. Zeker 30 minuten doorgebracht met mails te beantwoorden (en dan nog niet de belangrijkste). Meer dan 1 uur samen met Roger (eindelijk, na een lange dag!) gekeken naar weer een "Maigret"

En daarbovenop... minstens 2 uur gekookt: soep voor vandaag en morgen, een eigen creatie met een rest savooikool voor deze avond (we vonden het allebei heel lekker), en voor morgen: "Alu Gobi" (we krijgen morgen bezoek van een van mijn Franstalige neven). En ook nog minstens een half uur besteed aan iemand die mij opbelde met zijn problemen.

En dan sta ik versteld dat ik geen tijd heb voor mezelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten