dinsdag 9 februari 2016

Spelen met Elena en Matthias en Eva sussen


Dat sussen hield niet veel in: het meisje is zo rustig als iets! Maar ik gaf haar wel de fles (ze wordt gespeend) en daarna had ze wat last van oprispingen.

We gingen vandaag dus babysitten omdat onze dochter even weg moest zonder de kinderen. We werden verwelkomd door "dokter Matthias" (met op zijn neus een brilletje waar hij heel fier op is) die zichzelf later omtoverde tot "Prins Matthias".

Het regende de hele dag, dus speelden we binnenshuis verstoppertje voor we aan het tekenen en aan het vertellen gingen, én aan het knutselen (afijn, dat was toen hun mama terug was, want zij is handig en creatief, ik niet). Roger en ik kregen tekeningen, een mooie papieren bloem en een paar uit papier gemaakte bootjes als cadeau mee toen we rond 19:30 uur terug naar huis gingen ('Kom je morgen terug?', vroeg Elena, maar helaas daarvoor hebben we de tijd niet).

Thuis voederde Roger nog even ons schaap Pamfiel. Het dier eet wel, maar heel veel beterschap lijkt er niet te bespeuren. Ondertussen beantwoordde ik de dringendste mails (nee, dus niet de langste: sorry, vrienden!) en sprak ik nog een poosje met Hendrik aan telefoon over ons te drukke leven van tegenwoordig.





Foto's Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten