zondag 14 februari 2016

Sint-Tuiden en "kunst"

Omdat er elk moment regen dreigde uit de lucht te vallen, besloten we nog eens in Sint-Truiden te wandelen vandaag, zodat we konden schuilen moesten de hemelsluizen inderdaad opengaan.
Het was er minder doods dan de laatste keer dat we er op een zondag waren maar heel levendig was het ook niet. Nu, voor mij hoeft het eerlijk gezegd niet te zijn zoals in Hasselt (hoewel ik me niet kan herinneren dat we ooit op een zondag naar Hasselt gingen en indien ja, of het er dan even druk was als door de week).

In Sint-Truiden werden we meteen geconfronteerd met een nieuw project van Koen Vanmechelen. Hoewel ik weet dat sommige mensen hier hem bewonderen, en hoewel ik graag naar kippen en kuikentjes kijk, moet ik opbiechten dat dit soort "kunst" mij weinig aanspreekt!


Foto's Roger



Geen opmerkingen:

Een reactie posten