woensdag 19 augustus 2020

Erwtjes met spekblokjes

Niets speciaals te melden vandaag (vooral veel tijd besteed aan onze wekelijkse boodschappen) behalve dat ik deze avond eindelijk dat gerecht heb klaargemaakt waar dochter en schoonzoon over spraken. Je vindt er immers veel recepten voor op het internet.

Het was doodeenvoudig en inderdaad ongelooflijk lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!

Voor ons beiden heb ik eerst een dikke ui en twee lookteentjes laten glazig worden in olijfolie. Daar heb ik 200 gram spekblokjes aan toegevoegd en toen die bijna klaar waren, een groot blik doperwtjes en wat peper. Volgende keer probeer ik wel met diepvrieserwtjes die je dan wel op voorhand enkele minuten zou moeten koken. 

O ja, vandaag probeerde Roger toch ook opnieuw die belastingaangifte voor Heemkunde Groot Heers in te dienen. Deze keer geraakten we iets verder maar weer liep het op een zeker moment mis! Ik denk dat Roger morgen naar de belastingdienst moet bellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten