vrijdag 28 augustus 2020

Mijn armen zijn het beu!

Ik wilde vandaag oorspronkelijk de keuken grondig schoonmaken maar het werd een heel oppervlakkige beurt. Ondertussen is het poortgebouw weer vuil aan het worden (de wind hé) maar dat moet maar wachten. Mijn armen zijn het immers echt beu!

Telefoneren zijn ze ook beu, maar ik kan niet anders dan sommige mensen bellen in deze eigenaardige periode. Vandaag was dat Nany en eindelijk nog eens onze Matadi-vriendin Lily. Ze vertelde me dat de huidige toestand haar herinnert aan de oorlogsjaren. 

We wilden vandaag nog een paar zaken kopen in de Action. Wel, shoppen was al niet echt mijn ding maar met een mondkapje aan kan het voor mij niet snel genoeg gaan! Wat heb ik te doen met Hendrik, Zeger, binnenkort hun zus, en uiteraard al die andere mensen die dat masker een hele dag moeten dragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten