donderdag 22 juli 2021

Afspraak met vriend Karel

Het toeval wil dat nog voor we gisteren de uitnodiging van dochterlief aanvaardden, we al een afspraak hadden met Karel voor vandaag. Het werden dus drukke dagen!

Het was weer heel gezellig: een eenvoudig maar lekker etentje in De Brug in Herent, gevolgd door een lange babbel in de zonnige tuin van Café Maritime in Tildonk. Herinneringen (Karel heeft onlangs weer een vriend verloren), plannen, politiek, noodweer passeerden de revue en we kwamen pas rond 20 uur weer thuis. Aangename dag maar ik voelde me moe deze avond: het is duidelijk dat ik zoveel sociaal contact vlak na elkaar niet meer gewend ben.

Tussendoor Nany proberen te bellen, wat pas na enkele pogingen lukte. Wat sprak ze verward! Ik werd een beetje angstig... tot zus Bie me in een mail eraan herinnerde dat Nany een ontsteking heeft die verwardheid kan veroorzaken.

En, o ja, voor wie me onlangs niet geloofde toen ik zei dat The Lancet die fake studie over hydroxychloroquine had teruggetrokken: kijk eens hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten