donderdag 15 juli 2021

"Après" van Stéphane Allix

Ik had al een hele tijd veel zin om dat boek te kopen en merkte zelfs dat het niet overdreven duur is. Langs de andere kant, we hadden besloten nog zo weinig mogelijk boeken aan te schaffen, we weten immers niet meer waar we ze moeten leggen!

Maar gisteren, heel laat, stelde YouTube me het voorgelezen boek "Après" van Stéphane Allix voor! Ik had nog nooit geluisterd naar een gesproken boek maar dat valt heel goed mee! Als jullie zin hebben (ik richt me vooral tot wie een dierbare verloren heeft), het is (gratis) hier te vinden, weliswaar in het Frans. En het is boeiend en hoopgevend!

1 opmerking:

  1. Ik had nog een honderdtal bladzijden te beluisteren, wilde dat vandaag doen en merk dat de video is verwijderd van YouTube!:-(

    BeantwoordenVerwijderen