zaterdag 20 januari 2024

Angstaanjagend!

Gisteren hadden we het tijdens het diner ook over de voorbije coronaperiode en ik vertelde dat ik ergens iets gelezen had over de volgens de Wereldgezondheidsorganisatie te verwachten "ziekte x". 

Ik heb vandaag dat artikel teruggevonden, wilde er hier een link naar plaatsen maar bedacht dat ik jullie dan weer iets in het Frans zou serveren. Toen herinnerde ik me dat je in principe elke tekst automatisch kunt laten vertalen en ja hoor. Hier is de oorspronkelijke tekst. Als je daar met de rechtermuisknop op klikt en kiest voor "vertalen naar" en in het venstertje dat dan verschijnt "Nederlands" kiest, krijg je ogenblikkelijk een perfecte Nederlandse vertaling. Angstaanjagend nieuws, niet?

En... ik vraag me af wat voor werk vertalers nog moeten verrichten? Ze lijken echt overbodig te zijn geworden! Ook een beetje angstaanjagend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten