donderdag 4 januari 2024

Rust en lectuur

Het zijn opvallend rustige dagen (althans voor ons, want elders zijn er overstromingen en wateroverlast, trok een windhoos over, is er sprake van terreuraanslagen, oorlog en sneeuwstormen). 

Ik lees verder in "Fact check NEEN", voer enkele huishoudtaken uit, ben nog steeds verkouden en mijn gewrichten zijn nog steeds even pijnlijk en gezwollen. Ik keek nog eens naar de lijst bijwerkingen van "Methotrexaat" en die geeft me helemaal geen zin om dat medicijn opnieuw te slikken. Dus maar opletten wat ik eet en hopen op beter weer.

Jan Gerits belt geregeld, over zijn plannen voor de volgende Limburgse monografieën. Hij vertelde me vandaag, duidelijk opgelucht, dat Jo Corstjens hem zal opvolgen als de tijd gekomen is.

En vandaag (ik keek er naar uit) verscheen in De Standaard nog eens een column van Maj Vandergeten. Dochterlief zou de krant voor mij bijhouden maar blijkbaar kun je Majs tekst ook online lezen. Heel mooi, hoewel ook heel triest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten