maandag 25 juli 2011

Broekom

Bij wijze van dessert na onze mosselmaaltijd gingen we deze avond een klein uurtje wandelen in de buurt van Broekom. In feite komen we er te zelden: de velden bieden daar prachtige vergezichten op de streek. En… Vaak kun je er lekkers plukken van wilde fruitbomen die langs de veldwegen staan. Deze avond snoepten we van (nog iets te zure) appels (Roger kende naam van de – oude - soort niet) en van massa’s mirabellen (soms wel al te rijp).

Ik doe het zelden, omdat mijn foto’s de vergelijking met de foto’s van Roger niet aankunnen, maar deze avond voelde ik me in de stemming om het fototoestel, dat ik van Roger heb geërfd nadat hij een beter exemplaar kocht, van mijn schouder te halen.

Hieronder dus enkele impressies, deze keer zowel van Roger als van mezelf.

IMG_1322 

IMG_1324 Eigen foto’s (met het vroegere toestel van Roger)

P7258853

P7258854

P7258855

P7258856 Foto’s Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten