zaterdag 25 mei 2013

Nog eens over onze belastingaangifte

Toen ik die indiende, probeerde ik eerst via Internet Explorer. Dat was immers de enige browser die werkte voor mijn BTW-aangifte en dus ging ik ervan uit dat elke website van de overheid alleen via die browser werkte. Maar ik heb een uurtje gesakkerd omdat het me echt niet lukte. Toen ik het uiteindelijk wel voor elkaar kreeg, was dat omdat ik toevallig nog eens probeerde via Firefox. Toch zeer eigenaardig, niet?

Vandaag lees ik van Zeger dat hij het ook gedaan heeft gekregen maar dat hij wel via drie browsers heeft moeten proberen: ‘Firefox en Opera gaven een melding over een certificaat dat niet gevonden werd, in Chrome werkte het wel’.

Is dat normaal voor een overheidssite? Bedroefde emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten