zaterdag 4 mei 2013

Onbevlekte ontvangenis en karma

Ik las vandaag dit op de website van KVLS-lid Martin Wings:

‘24-4-2013

Gelezen in Vrouw (wekelijks magazine van De Telegraaf). "Wat was ik door het dolle heen toen ik zwangerschapstest in mijn handen hield. ZWANGER! Mijn man en ik hadden helemaal niet geprobeerd om een kindje te krijgen". Zo ziet u maar: Onbevlekte ontvangenissen, ze bestaan nog steeds!’

Foei, Martin! De “onbevlekte ontvangenis” gaat over iets helemaal anders! Hoe vaak moet ik dat herhalen?

En vermits volgens mij “erfzonde” staat voor “karma” (ook Thierry Deleu zaliger dacht er zo over), zou je nog beter moeten begrijpen dat het niets te maken heeft met seks! Glimlach

2 opmerkingen:

  1. Het begrip "onbevlekt ontvangen" is niet meer gekend en wordt totaal misbruikt.Heeft inderdaad helemaal niets te maken met seks.
    Wie heeft er enige notie van de betekenis van het doopsel? Hopeloos...

    BeantwoordenVerwijderen