zaterdag 1 februari 2014

Geluiden op zolder?

Roger stuurde me deze avond dit filmpje door.

Massa’s vleermuizen onder je dakpannen is al erg genoeg, maar… ikzelf moest terugdenken aan de wesp in Zegers kamer. Kwam die ook ergens vanuit de muren of  vanonder het dak? Met mijn wespenfobie mag ik er niet aan denken dat we heel binnenkort (we hebben geen winter gehad en de lente lijkt er al aan te komen) een wespenzwerm in huis krijgen! Bedroefde emoticon

De puzzelvertaling heb ik  kort na de middag geleverd. Daarna hebben we een klein uur gewandeld in Lauw (deelgemeente van Tongeren). Roger wilde weer de velden in, maar ik stond erop: ik wilde in het dorp zelf rondlopen. En dat bleek groot en heuvelachtig genoeg voor een serieuze wandeling maar was niet echt mooi: Roger maakte maar één foto!

P2016676 Foto Roger

2 opmerkingen:

  1. geluiden onder het dak, dan zit er iets, wij hebben dat ook gehad, een wespennest onder de dakpannen. maar zo'n nest kan je overal hebben ook op zolder, en dat is ook niet prettig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben nooit iets gehoord hé. Ik ben alleen maar bang dat er een wespennest zit!

      Verwijderen