woensdag 12 februari 2014

Huishouden

We zijn gisteren in het containerpark geraakt, Roger heeft daarna  voort snoeisel gehakseld en ik schoongemaakt. Geen wandeling wegens geen tijd en veel te veel wind. Wel een beetje vertaalwerk.

Vandaag bijna een identieke dag (behalve dat we niet meer naar het containerpark hoefden). Weer geen wandeling (om de zelfde redenen).  Nu nog de salon onder handen nemen en ik ben klaar met de schoonmaak (alleen voor de ruiten heb ik weer geen tijd gevonden). Maar… In tegenstelling tot vrouwen die alles op een of twee dagen schoon krijgen, zal het me weinig voldoening geven: in feite moet ik daarna al meteen herbeginnen! Bedroefde emoticon

Deze avond ben ik beginnen “L’oeil du lapin” van Cavanna te herlezen. Genieten is dat! En gisteren heb ik naar zuster Godwine gebeld: we gaan haar binnenkort opzoeken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten