zaterdag 8 februari 2014

Storm

Gisteren stond het poortgebouw op mijn programma. Daarna zouden we nog wat snoeisel hakselen. Helaas, het woei zo fel dat vegen geen zin had (de wind zou toch weer bladeren enzovoort onder het poorthuis jagen) en dat hakselen helemaal uitgesloten was (je in de tuin wagen met die storm was te gevaarlijk; en daarbij regende het ook nog). Dan maar aan mijn boekhouding gewerkt.

Rond 17 uur ging de wind plotseling liggen. Ik wilde alsnog aan dat poortgebouw beginnen, maar Roger vond het een beter idee (en hij had gelijk) een wandeling te maken in en rond Borgloon, waar we verrast werden door het prachtige schemerlicht.

P2076698

P2076700

P2076697 Foto’s Roger

Tijdens die wandeling voelde ik de eerste symptomen opduiken: grieperig!

Ik heb nog voor het avondeten gezorgd, zelf bitter weinig gegeten en de avond doorgebracht in de relax waar ik constant in slaap viel.

Nu gaat het veel beter maar lijkt Roger de virus overgekregen te hebben. Het regent nog steeds en het waait, hoewel minder dan gisteren. Wanneer zal ik dat poortgebouw eindelijk onder handen kunnen nemen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten