dinsdag 12 januari 2016

Ideale maand?


Het wordt echt koud, stelden we vandaag vast tijdens een wandeling van iets meer dan een halfuur in Mettekoven. Nu ja, tot nu mochten we echt niet klagen over wintertemperaturen. Voor mij zal het wel weer wennen worden: ik heb het niet graag koud!
Het was weer een mooie wandeling maar heel modderig. Gelukkig had ik een oude broek aan!:-) (hoe plaats ik smileys in Blogger? Kan iemand me dat vertellen?).

Vlak voor ik aan het avondeten zou beginnen, kwam er een vertaling van 2 A4's aan. Daar heb ik eerst voor gezorgd. Deze maand is tot nu optimaal wat de vertalingen betreft. Ik mag immers niet te veel verdienen (ik wil liever geen sociale bijdragen betalen) en ook niet te weinig, want met mijn pensioentje loop ik niet ver. Een moeilijke evenwichtsoefening en echt, zoals het er deze maand aan toe gaat, is ideaal.

We aten gegratineerde koolrabi. Heel lekker en voor herhaling vatbaar (al moet Roger niet te vaak kool eten, met zijn bloedverdunners).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten