dinsdag 26 januari 2016

Uitvaart en Schaliewinning

Lang geleden wandelden we in de buurt van een grote hoeve die ons intrigeerde.

Vandaag gingen we naar de uitvaart van een "kozijn" van Roger. We ontmoetten er zijn nicht Jeannine en haar broer én Rogers eigen broer en schoonzus. Voor de rest geen bekende familieleden en de overledene had ik persoonlijk al helemaal nooit gezien.
We hoorden echter dat hij had gewoond op de bekende "Schaliewinning" in Gorsem en na de middag zouden we die eens zoeken. Dat bleek diezelfde grote hoeve te zijn !

Het viel me op tijdens de dienst dat iedereen verkouden leek... en ik had het zo koud, in de kerk, na de dienst, later zelfs thuis dat ik constant rilde. Ik nam uiteindelijk mijn temperatuur en ja, de thermometer wees iets meer dan 38°C aan! Omdat ik me ook al zo slaperig voelde, ben ik maar gaan liggen in de relax waar ik bijna drie uur aan één stuk heb geslapen. Hopelijk gaat het morgen beter, want ik moet nog het een en ander schoonmaken in huis... en we hebben een paar aangename avonden voor de boeg  (als we tenminste niet echt ziek worden)!

Met Pamfiel lijkt het gelukkig beter te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten