woensdag 13 januari 2016

Winter!


Het is eindelijk winter en dat maakt me niet blij! Maar ja, het was nodig. Vandaag een wandeling in Oleye. Ik vertoef graag in dat dorp maar vandaag vond ik de wind veel te koud: we liepen er amper een half uur rond.

Buiten een paar huishoudelijke karweitjes dus veel lectuur vandaag. Nog altijd de uittreksels uit de dagboeken van Ernest Claes (het zijn twee boeken) en een boek waarvan ik niet (meer?) wist dat we het hadden: "Manuel de la superstition" van Patrice Boussel. Intrigerend! Uiteraard ook online gelezen en onder andere dit dat mij zeer verontrust.

Voor de rest valt er niet veel te vertellen over deze dag, behalve dat ik lang aan telefoon heb gehangen met onze dochter om een toekomstige logeerpartij van Elena en Matthias te regelen... en dat ik opnieuw snipverkouden ben.

3 opmerkingen:

  1. eindelijk winter! Daar ben ik echt niet blij om. vele mensen hebben er om gevraagd, benieuwd hoe ze nu gaan reageren als het te koud wordt. Geef mij maar die "abnormale temperaturen"

    BeantwoordenVerwijderen