donderdag 6 juli 2017

Over garage Midas ...

... en eigenlijk reclame dus!

Sinds wat we meemaakten in de Auvergne was ik vastbesloten: naar onze garage in Hasselt wil ik niet meer. Die Franse garagist legde ons immers uit dat de door onze garage nieuw geïnstalleerde lager (hij had zelf opgemerkt dat het pas voor onze reis was gebeurd) veel te fel aangespannen was!

Zeggen dat ik al constant een onaangenaam, achterdochtig gevoel had bij die garage... maar ja, ik wilde er niet aan toegeven, en Roger wilde altijd het liefste naar een Subaru-garage.

Al voor onze korte reis, en zeker tijdens de reis en daarna, merkten we dat de airco niet meer fatsoenlijk werkte. Ook dat vroegen we voor de reis na te kijken aan onze garagist in Hasselt, maar dat werd duidelijk niet gedaan.

Was het gisteren of eergisteren (het is weer zo druk - vind ik - dat ik vergeet wanneer precies we dit of dat hebben gedaan) zijn we met het probleem van onze airco even, echt tussendoor, naar een "Midas" gereden en op een halfuurtje was het in orde!
Ik weet zeker dat we in "onze" garage in Hasselt weer uren hadden moeten wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten